طراحی سایت شرکت های دانش بنیان

مشکلات شرکت های دانش بنیان و خلاق و فناور+ راهکار حل مشکلات شرکت

5/5 - (11 امتیاز)

مشکلات شرکت های دانش بنیان: یکی از مشکلات اصلی شرکت های دانش بنیان استفاده کم از ظرفیت های تبلیغاتی در دنیای مجازی است. عدم استفاده از تجربه مجموعه های دیجیتال مارکتینگ که میتواند درامد و فروش این شرکت های دانش بنیان تازه تاسیس را زیر و رو کند.

امروزه تبلیغات آنلاین یکی از ساده ترین روش های تبلیغاتی و در عین حال هدفمند ترین روش تبلیغاتی است که میتواند برای کسب و کار ها در نظر گرفت، برای مثال سایت شما زمانی که روی کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان سئو میشود. هر شخصی که نیاز به کار شما داشت و در گوگل سرچ کرد سایت شما را در نتایج اولیه گوگل میبیند و وارد آن میشود.

هر چقدر که بازدید سایت شما بالا تر برود. به تبع آن مشتری های بیشتری بدست خواهید آورد و در زمینه کار خود شناخته تر خواهید شد.

تبلیغات شرکت های دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان باید در اولین مرحله برای تبیلغات هویت بصری خود را تعیین و طراحی کنند.

هویت بصری شرکتتون رو طراحی کنید

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند یا هویت بصری سازمانی است.

از مهم ترین اقلام هویت بصری میتوان موارد زیر را ذکر کرد:

  • لوگو (نمادی از کل هویت و برند)
  • لوازم التحریر (سربرگ + کارت ویزیت + پاکت و غیره)
  • ابزارهای بازاریابی (بروشور ، بروشور ، کتاب ، وب سایت و غیره)
  • محصولات و بسته بندی (محصولات فروخته شده و بسته بندی که به دست مشتری می‌رسد)
  • طراحی لباس (لباس‌هایی که توسط کارمندان پوشیده می‌شود)
  • طراحی داخلی و خارجی محیط کار
  • و هر چیزی که تصویری از یک کسب و کار در ذهن مخاطب ایجاد کند.

شبکه های اجتماعیتون رو راه بندازین

حتما در شبکه های اجتماعی بسته به نوع محصول و مخاطبانتون و محل بازار هدف شروع به فعالیت کنید. مثلا اگر محصولتون برای کسب و کار هاست میتونید توی لینکدین شروع به فعالیت کنید یا اگر محصولتون مربوط به خانوم هاست از معجزه ی اینستاگرام غافل نشید. اگر محصولتون رو میخوایین برای کشور های عربی تبلیغ کنین حتما وارد فضای فیسبوک بشین. اگر میخواهید برای محصول خودتون تبلیغات کنید: فکر کنید مخاطباتون کجا ها هستن و از همون جا شروع کنید.

در اینترنت یه پایگاه دائم داشته باشید، سایت مجموعه خودتون رو راه اندازی کنید

همه ی فعالیت های تبلیغاتی در اینترنت رو میتونید در نهایت به یک محل مورد اعتمادی که مالک صد در صدی اون هستین ببرین.

یعنی چی؟ بزارین براتون با یه مثال بگم: اگر از قدیم توی شبکه های مجازی فعالیت میداشتین، مشتری هایی که اکانت یاهو مسنجر یا گوگل تالک یا نیم باز و بعدش وایبر و الان هم تا حدودی تلگرام شما رو داشتند الان چطوری میتونستن شما رو پیدا کنند؟

شبکه های اجتماعی یک محل پربازدید هستن ولی محل دائمی شما باید جایی باشه که مال مجموعه خودتون باشه.

پس حتما سایت شرکتی یا فروشگاهی شرکت دانش بنیانتون رو ثبت کنین.

سایتتون رو توی کلمات هدف سئو کنید

سئو چیه ؟ وقتی اسم شرکت دانش بنیانتون یا اسم کامل محصولتون رو گوگل میکنین و یه سایت دیگه غیر از خودتون میاد اول یعنی سایتتون سئوش خیلی ضعیفه و توی کسب و کارتون هر چیزی که تولید میکنین و مشتری میخواد بخره میره اون رو سرچ میکنه رو اگه بیای جزو لینک های اول میدونین روزانه چقدر مشتری خواهید داشت؟

سئو یعنی بهینه سازی سایت شرکت دانش بنیان شما برای رسیدن به جایگاه های اول گوگل و گرفتن بازدید کننده بیشتر و فروش بالاتر.

مشکلات شرکت های دانش بنیانطراحی سایت برای شرکت های دانش بنیان در تهران با خدمات عالی و طرح های ویژه تخفیفی برای شرکت های دانش بنیان نوپا طراحی لوگو و بنر و کارت ویزیت و پوستر نمایشگاهی و …. پک تخفیفات حمایتی از شرکت های دانش بنیان برای تبلیغات در تهران و کرج و مشهد. طراحی سایت شرکت های دانش بنیان حمات های تبلیغاتی از شرکت های دانش بنیان نوپا و درجه دو و یک و عالی. طراحی ست اداری برای شرکت های دانش بنیان مرکز فناوری ریاست جمهوری در تهران و کرج و قم و مشهد. سئو شرکت های دانش بنیان در تیم لیمونیا. seo شرکت های دانش بنیان برای افزایش فروش بالاتر. طرح های حمایتی از شرکت های خلاق و فناور برای تبلیغات در دنیای مجازی در تهران و شرکت های خلاق طراحی سایت شرکت های خلاق و فناور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران . مشکلات شرکت های دانش بنیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست