طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی در کرج با وردپرس

طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی در کرج با وردپرس|قیمت ارزان

5/5 - (3 امتیاز)

طراحی سایت با وردپرس در کرج: اگر به دنبال راه اندازی یک ساخت برای کسب و کار خودتون در میگردین، حتما باید قبل از اون به نکات زیر توجه کنید و بعد کار طراحی سایت سرکتی یا فروشگاهی خودتون رو به یک تیم قوی بسپارید.

طراحی سایت با وردپرس خوبه یا بد ؟

اول از همه شاید براتون سوال پیش اومده باشه که طراحی سایت با وردپرس چه مزیت ها و معایبی داره پس حتما وارد روی دکمه زیر کلیک کنید و متن کامل رو به همراه توضیحات بخونین.

طراحی سایت وردپرسی در کرج

اول از همه در نظر بگیرید هدفتون از طراحی سایت چیه ؟ آیا میخوایین روی برند سازیتون کار کنید ؟ آیا میخوایین فروشتون رو بالا ببرین ؟ ….. حالا با توجه به هدفتون میشه مشخص کنرد که سایت شرکتی یا فروشگاهی یا نمایشگاهی یا … براتون طراحی بشه.

مثلا فرض کنین شما توی کار دکوراسیون هستین و کارگاه دارین و شما وقتی برای سر زدن و بررسی سفارش های آنلاین ندارین پس بهترین راه طراحی سایت شرکتی با وردپرس است که مشتری ها با شماره شما تماس میگیرن و بهتون سفارش و درخواست کار میدن.

مجموعه لیمونیا یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج میباشد که با کمک تیم حرفه ای خود میتواند برای زمینه ها و فعالیت های مختلف سایت مورد نیازشان را طراحی کند.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس در کرج

وبسایت شرکتی به معنای اینه که درون سایت شما درگاه فروشگاهی نداره و به جاش بخشی برای معرفی خدمات یا محصولات داره.

طراحی سایت شرکتی برای شما چند تا مزیت داره اول از همه باعث ارتقاء برند شما میشود. دومین مزیتش اینه که مغازه ای برای خودت باز کردی که مردم از همه ی ایران میتونن مشتری کسب و کارت بشن.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در کرج

داشتن یه سایت فروشگاهی میتونه باعث ایجاد تحول در کسب و کار شما بشه به صورتی که روزانه هزاران نفر بیان توی مغازه ات و کلی از اون ها به مشتری شما تبدیل میشوند.

سایت فروشگاهی یعنی سایتی که مشتری تمامی فرایند های ثبت سقارش و پرداخت را به صورت آنلاین و در سایت شما انجام میدهد و دیگر نیازی به تماس با شما را ندارد.

در طراحجی سایت فروشگاهی شما برای همه ی محصولات خود در سایت یک برگه ساخته میشود و همچنین از بانک مورد نظر درگاه بانکی دریافت شده و بر روی سایت شما قرار میگیرد.

طراحی سایت با پایتون

طراحی سایت به زبان پایتون میتواند برای پروژه های بزرگ با درخواست های بالای روزانه کاربردی تر باشد.

هزینه طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی بسته به ویژگی ها و نوع سایتی که مد نظر شما است، قیمت های متفاوتی دارد. ولی میتوانید برای اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس حدود 3 میلیون تومان شروع و بسته به امکانات مورد نظر شما طراحی خواهد شد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس 4 میلیون تومان شروع میشود.

قیمت طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس به خود سایت و امکاناتی که شما در نظر دارید متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست