شرکت طراحی سایت لیمونیا

کار طراحی سایت و سئو رو به کی بدیم ؟ شرکت یا شخص ؟

5/5 - (7 امتیاز)

امروزه با وجود کرونا و کاهش تعاملات فیزیکی و کمتر شدن رفت و آمد ها و افزایس استفاده از فضای مجازی برای انجام همه ی کار ها، داشتن وب سایت یک ابزار مهم برای هر شغل یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این نیاز مهم در تبلیغات و افزایش فروش و دیده شدن شرکت های طراحی سایت و سئو زیادی مشغول به کار هستند. از طرف دیگر بسیاری از افراد و اشخاص که با طراحی سایت آشنایی دارند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها میکنند.

شما به عنوان شخصی که نیاز به طراحی سایت داره برای انتخاب و پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت باید نکات مهم زیر رو مد نظر داشته باشین. در این متن می خواهیم توضیحاتی کامل و واقعی و واضح ارائه بدهیم تا شما بتونین بهترین شرکت طراحی سایت برای نیاز خودتون رو تشخیص بدین.

شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟

مهم ترین سوال برای شروع میتونه این باشه که آیا کار طراحی سایت مورد نطر را به یک فرد طراح سایت بسپارید یا یک شرکت طراحی سایت؟
برای جواب دادن به این سؤال ابتدا تمام انتظاراتی و قابلبیت هایی را که نیاز دارین رو لیست کنین و در واقع برای سایت خودتون یک پروپوزال آماده کنین. حالا باید رزومه شرکت ها و افراد طراح سایت رو بررسی کنید و اگر نمونه کار های خوبی دارن میتونین پروپوزال رو براشون بفرستین و ازشون اطلاعاتی مانند : هزینه طراحی سایت ، زمان انجام کار، کیفیت طراحی سایت ، خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت ، قابلیت های پیشنهادی و . . . رو درخواست کنین و در نهایت با هم مقایسه کنین.

هزینه طراحی سایت چقدر است ؟

عموما طراحی سایت زمانی که توسط یک فرد به صورت فریلنسر انجام میشود، هزینه ها پایین تر است.
زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد انجام می شود.
2- برای انجام کار نیاز به فضای اداری و … نداره و حتی توی خونه هم کار رو انجام میده.
3- هزینه هایی مانند مالیات و بیمه و … رو پرداخت نمیکنن.
در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل توسط متخصص مربوط به خود انجام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه بیشتری دارد.
3 – به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل انجام میشود.

سرعت و کیفیت انجام کار :

یکی از مقوله های مهم در طمان انجام کار طراحی سایت اندازه پروژه و بزرگی و کوچکی اونه. به صورتی که در طراحی سایت های کوچک تر و یا سایت هایی که قابلیت های روتین دارند و ویژگی خاصی ندارند، سرعت انجام کار نسبتاً بیشتر است، میتوان زمان حدودی را بین 10 تا 40 روز در نظر گرفت. در طراحی پروژه های بزرگ یا سایت هایی که ویژگی جدید یا خاصی رو نیاز دارند، زمان بیشتری نیاز هست و بسته به پروژه تا چندین ماه هم زمان نیاز هست.

اما موضوع مهم تر و اساسی تر در طراحی سایت ، کیفیت انجام کار است که ترجیحا برای پروژه های بزرگ و حرفه ای بهتره که از شرکت ها و تیم های حرفه ای برای قرار داد استفاده کنین تا اشخاص و افراد. چون در تیم های بزرگ کار ها به صورت تخصصی و حرفه ای انجام میشه و نتیجه کار راضی کننده تره.

پشتیبانی طراحی سایت :

بعد از طراحی سایت کار شما با تیم طراحی تموم نمیشه و هر گونه مشکل و خطایی ممکنه به وجود بیاد و باید مجموعه یا شخص طراح پشتیبانی خوب و کاملی رو از سایتتون انجام بدن. نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
زمانی ممکن است که سایت شما با یک اشکال کوچک یا یک خطا از دسترس خارج شود یا کارکرد بخش خاصی از آن با مشکل مواجه شود، در این زمان است که پشتیبانی اهمیت پیدا میکند.
یا مثلا فرض کنین که تبلیغاتی برای سایت خود انجام داده اید و قرار است تا وارد سایت شما شوند حالا سایت شما با یک مشکل کوچک مواجه میشود در این زمان است که پشتیبانی سایت اهمیت اصلی خود را نشان میدهد.

بروزرسانی سایت :

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.
در لیمونیا تلاش بسیار زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با فناوری روز صورت گرفته است. بدین صورت که سایت شما همیشه به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. بنابراین کارفرما شاهد رشد صعودی وب سایت خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و … خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست