طراحی سایت و سئو شرکت های دانش بنیان

طراحی سایت شرکت های دانش بنیان+ تسهیلات و نکات

5/5 - (17 امتیاز)

یک مشکل اصلی شرکت های دانش بنیان عدم استفاده و بهره گیری از سیستم های نوین تبیلغاتی برای معرفی خود و محصولات خود است.

به این صورت که این مجموعه بیشتر به صورت بازاریابی شبکه ای در بین اشنایان و شرکت های آشنا شناخته میشوند و فروش دارند درصورتی که محصول تولیدی خیلی از شرکت های دانش بنیان مشتری های زیادی در سطح کشور دارد.

به این منظور بهتر است شرکت های دانش بنیان با طراحی سایت و سئو و استفاده از ابزار بازاریابی آنلاین شرکت و محصول خود را به همه ی مشتریان خود معرفی کنند.

حمایت های تبلیغاتی معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان

تسهیلات و حمایت های معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان

در این طرح به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان 60 درصد از هزینه کل قرار داد با کارگذاری ما در هر یک از خدمات تبلیغاتی زیر از طرف معاونت علمی به مجموعه لیمونیا پرداخت میشود.

  • طراحی سایت و پشتیبانی و سئو
  • تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی لوگو و نشان تجاری
  • طراحی و چاپ پوستر و کاتالوگ و …
  • تیزر، کلیپ، موشن گرافی و لوگوموشن و …

طراحی سایت شرکت دانش بنیان

طراحی سایت یکی از مهمترین اقدامات برای معرفی و شروع بازاریابی مجموعه شماست. طراحی سایت شرکت دانش بنیان خود را برای معرفی و مطرح شدن در حوزه خودتان حتما جدی بگیرید.

اولین قدم برای ورود به بازار دیجیتال اماده کردن و ایجاد یک پایگاه ثابت و اصلی برای بازاریابی است. بهترین پایگاه دائمی برای شرکت های دانش بنیان سایت است زیرا سایت تحت مالکیت شما است و همچنین امکان بروزرسانی و افزودن هر ویژگی ای را دارد.

روش های مختلف بازاریابی در فضای انلاین میتواند باعث فروش شما شود، اما شما باید تمامی مشتری های خود را که از هر روشی بدست می آورید در نهایت برای خرید به صفحات سایت خودتان منتقل کنید.

سایت شما باید محل و پایگاه اصلی شما در دنیای مجازی و بازاریابی و فروش آنلاین شما باشد.

تا در هر صورتی شما مشتریان خود را داشته باشید و بتوانید فروش خود را ادامه دهید.

تسهیلات خوبی برای طراحی سایت شرکت های دانش بنیان در معاونت علمی در نظر گرفته شده که میتوانید از ان ها استفاده کنید.

همچنین میتواند از مجموعه لیمونیا در زمینه طراحی سایت و سئو خود مشاوره بگیرید.

مجموعه لیمونیا به کمک تیم حرفه خود میتواند تمامی نیاز های طراحی سایت و سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی شما را انجام دهد.

سئو سایت شرکت دانش بنیان

بعد از طراحی سایت، سئو سایت یک نیاز اصلی است. در مرحله ی اول باید زمانی که اسم شرکت شما در اینترنت سرچ میشود سایت شما بالا بیاید.

متاسفانه امروز با جستجوی اسم بسیاری از شرکت های دانش بنیان هیچ اثری از سایت و شبکه های اجتماعی ان ها در اینترنت دیده نمیشود و صرفا سرمایه گذار ها و سایت هایی که با انها همکار کرده اند به چشم میخورد.

در مرحله بعد سایت شما باید بر روی اسم محصولات و کلمات کلیدی مهمی که برای محصولات شماست به جایگاه های بالایی برسد.

این کار باعث میشود تا هر مجموعه یا شخصی که به دنبال خرید محصول مشابه محصول شماست به شما مراجعه کند.

سایت شما با سئو کردن به در حوزه مورد نظرتان میتواند تمامی نیاز های مشتری شما را برآورده سازد. میزان سرچ های اینترنت در حوزه های مختلف به حدی بالاست که میتواند مجموعه شما را از نظر درامدی در سطح شرکت های بزرگ افزایش دهد.

طراحی سایت شرکت های دانش بنیان باید برای برند سازی و بهتر دیده شدن به صورت حرفه ای سئو شود، تا کاربران زیادی وارد سایت شوند و در فروش بیشتر و بهتر مجموعه شما از طریق سایت کمک کند.

شبکه اجتماعی شرکت دانش بنیان

استفاده از شبکه های اجتماعی میتواند به معرفی و برندسازی شما کمک کند. شبکه های اجتماعی مورد استفاده در بازار هدف خودتون رو پیدا کنید و بیشتر فعالیت خودتون رو توی اون فضا انجام بدین.

هر یک از شبکه های اجتماعی در یک منطقه در یک مجموعه و در یک قشر خاص بیشتر استفاده میشوند که شما باید با توجه به بازار هدف خود بر روی آن فعالیت را شروع کنید و بر روی آن سرمایه گذاری کنید.

شبکه های اجتماعی محل خوبی برای نمایش دستاورد ها و ویژگی های شرکت دانش بنیان شماست با به وسیله ارتباط روزانه با کاربران در ذهن آن ها خود را صبت کنید.

خدمات طراحی سایت و سئو مجموعه لیمونیا

طراحی سایت شرکت های دانش بنیان توسط تیم حرفه ای مجموعه لیمونیا با بهترین کیفیت و قیمت انجام میگیرید.

طراحی سایت و سئو خود را باید حتما به یک مجموعه حرفه ای بسپارید. خدمات شبانه روزی و پشتیبانی حرفه ای میتواند یکی از نیاز های شرکت های دانش بنیان در زمینه طراحی سایت و سئو باشد افتخار ما در مجموعه لیمونیا خوش قولی و پشتیبانی حرفه ای و شبانه روزی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست