تصميم موقع عربي ، طراحی و سئو سایت عربی ، seo site arabic

طراحی سایت عربی (العربیة ) و سئو حرفه ای عربی + مشاوره

5/5 - (29 امتیاز)

برای ورود به بازار کشور های عربی استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ یکی از روش های مهم بازاریابی برای محصولات کشورمان به حساب می اید .

در ادامه به چند روش مهم و نکات مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد :

طراحی سایت عربی

چرا طراحی سایت عربی باعث رونق کسب و کار شما میشود ؟

طراحی سایت به زبان عربی یکی از فعالیت های مهم در زمینه بازاریابی بین المللی در ایران برای کسب و کار ها به حساب می اید . زیرا به علت اختلاف بالای ازر اعموما کشور های عربی تمایل بالایی به خرید خدمات و تجهیزات از ایران دارند .

در صورتی که سایت عربی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید یا اینکه سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید .

میتوانید پس از سئو سایت خود به زبان عربی و قرار گرفتن در رتبه و جایگاه خوب در کلمات کلیدی هدف خود بسیاری از مشتری های کشور های عربی را به سمت کسب و کار خود روانه کنید .

داشتن یک سایت عربی برای مجموعه ها و شرکت هایی که میخواهند وارد فضای رقابتی کشور هخای عربی شوند یک از اصول مهم است. چرا که در کشور های عربی به دلیل وجود انواع برند های کشور های مختلف، مجموعه ای که برندینگ قوی و امکان ارتباط راحت تری را برای مخاطب ایجاد کنید و همچنین بتواند اعتماد مخاطبین را جلب کنید موفق به فروش محصول یا خدمت خود میشود.

طراحی سایت عربی و سئو سایت عربی
طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو عربی

چرا باید سایت خود را در زبان عربی سئو کنید ؟

همانطور که گفته شد سئو سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر در هر زبانی باعث گرفتن ورودی دقیق و هدفمند از آن زبان میشود به صورتی که هر کس در زبان عربی کلمات مرتبط با کسب و کار شما را سرچ کند در نتایج سایت شما به او پیشنهاد میشود .

یعنی ورودی سایت شما افزایش پیدا کرده و افزایش ورودی یعنی افزایش مشتری و افزایش فروش .

یکی از بهترین گزینه های بازاریابی برای کشور های خارجی سئو سایت به زبان آن کشور است. بریا مثال سئو سایت به زبان عربی کمک میکند تا دقیقا زمانی که مخاطبی به دنبال خدمت یا محصول شما میگردد. سایت شما را پیدا کنید و با شما تماس بگیرید. درحالی که بازار یابی های میدانی در کشور های هدف به دلیل بالا بودن هزینه های آن کشور ها برای کسب و کار ها سنگین تمام میشود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی به زبان عربی

فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک ، لینکدین به زبان عربی برای مناطق عربی یکی دیگر از راه های بازاریابی در کشور های حاشیه خلیج فارس میباشد .

همانطور که میدانید شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام ، اینستاگرام بخش زیادی از اوقات فراغت هر شخص را به خود اختصاص میدهد این مسئله در کشور های عربی نیز به طور ویژه ای به چشم میخورد ، به صورتی که با فعالیت و معرفی مجموعه و محصولات خود در اینستاگرام به زبان عربی برای مناطق عربی به راحتی میتوانید با توجه به قیمت رقابتی محصولات در کشور به مشتری های بالایی دست پیدا کنید .

طراحی سایت به زبان عربی

مجموعه لیمونیا با داشتن تیم قوی در زمینه طراحی سایت به انواع زبان ها امکان طراحی سایت به زبان عربی یا طراحی سایت چند زبانه را برای شما عزیزان فراهم آورده. داشتن سایت برای ورود به کشور های خارجی یکی از روش خوب و کم هزینه برای بازاریابی است زیراکه شما برای سئو سایت خود هزینه های تومانی میکنید و از هزینه های بالای استخدام افراد خارج نشین کم میکنید.

برای طراحی سایت فوری 24 ساعته کلیک کنید .

سئو سایت به زبان عربی

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاع از تعرفه سئو سایت عربی میتوانید با ما تماس بگیرید. گرفتن جایگاه های بالا در جستجو های مرتبط یکی از بهترین روش های جذب مخاطب است درصورتیکه کلمات کلیدی پر سرچ ای برای سئو انتخاب شود میتوان میزان ورودی بالایی بدست آورد.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی به زبان عربی توسط ادمین های حرفه ای اینستاگرام زیر نظر اشخاص عرب زبان در کشور های هدف. ادمینی شبکه های اجتماعی به زبان عربی برای رسیدن به تعداد بالایی از مخاطبان عرب زبان و افزایش فروش و جذب آن ها.

طراحی سایت شرکتی عربی ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت چند زبانه ، سئو سایت عربی ، سئو عربی ، طراحی سایت حرفه ای عربی ، مدیریت شبکه های اجتماعی ، ادمین عربی ، ادمین اینستاگرام عربی ، سئوکار عرب زبان در تهران و کرج ، سئوکار عربی ، طراحی سایت برای کشور های عربی ، عراقی ، لبنانی ، مصری ، سوریه ، بحرین ، قطر ، عمان

2 دیدگاه

  • حمید علی اکبری

    سلام
    درصورت داشتن سایت عربی برای دریافت پول از مشتری از چه روشی باید استفاده کنیم آیا اونا هم pay pal میخان
    ممنونم

    • سلام
      بله بهتره از درگاه های واسط پرداختی مثل paypal و … استفاده کنین که بتونین پولتون رو به راحتی به وسیله ی صرافی هایی که هستند پولتون رو به ریال تبدیل کنید و توی ایران دریافت کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست