راه اندازی فروشگاه اینترنتی چطور فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم

طراحی سایت حرفه ای + فیلم آموزش کار با پنل

5/5 - (3 امتیاز)

طراحی انواع سایت های شرکتی‌، فروشگاهی‌، خدماتی‌، مشاوره املاک‌، پزشکی‌، دایرکتوری و و و به صورت حرفه ای با جدید ترین متد موجود و مناسبترین قیمت

چرا باید برای کسب وکار خود سایت طراحی کنیم ؟

دیگه روش های تبلیغاتی امروز مثل قدیما نیست، هر کسی میخواد یه چیزی بخره اول توی اینترنت سرچ میکنه و ته و توی قضیه رو درمیاره و بعد میره سراغش.

حالا اگر شما خودت رو در برای دید اون مشتری قرار بدی احتمال اینکه از شما بخره خیلی بالا تر میره.

نیازی هم نیست که مشتری توی محله شما باشه، از هرجای دنیا که باشه میتونه از شما خرید کنه.

اولین قدم برای وارد شدن به دنیای مجازی استفاده از شبکه های اجتماعیه که ارزونترین راه هم هست. اما خب مشکلات خاص خودش رو داره مثل تلگرام که یهو فیلتر شد یا شبکه های دیگه که مردم اونو کنار گذاشتن مثل وایبر و نیم باز و … خیلیای دیگه.

راه بعدی داشتن یه سایت حرفه ای و کامله که میتونید با سلیقه خودتون اون رو اماده کنید و هر امکاناتی که نیاز داشته باشید روی اون ایجاد بشه.

چطور فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

اول از همه برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی، میتونید با مشاوران ما تماس بگیرید و همه ی سوالات و نکات رو بپرسین.

در مرحله ی بعد برای داشتن یه سایت کافیه شما یک دامنه انتخاب کنید، دامنه یعنی لینک سایتتون مثلا limonia.ir که میتونید اینجا ببینید اون دامنه ای که مد نظرتون هست موجود هست یا نه ؟ بررسی موجود بودن دامنه

بعد از اون اطلاعات اصلی خودتون رو برای تیم ما ارسال کنید از طریق این فرم ؟ فرم ارسال اطلاعات

دیگه کل کار راه اندازی سایت فروشگاهی خودتون رو به ما بسپارید.

چطوری رتبه سایت توی گوگل بالا میاد ؟

برای بالا اومدن توی رتبه های گوگل و رسیدن به رتبه یک گوگل باید سایت شما به اصلاح SEO بشه.

حالا اصلا این سئو چی هست ؟

سئو یعنی مطالب سایت شما طوری قرار بگیره که ربات های موتور های جست و جو به راحتی بتونین اون ها رو آنالیز کنند و متوجه کلمات و عبارت های کلیدی متن شما بشوند.

همچنین یه سئو کار با سئو کاری میکنه که موتور های جست جو اعتبار سایت شما رو بالا ببرند و اگر کسی دنبال خدمت یا کالای شما بود، توی گزینه های اول شما رو ببینه و بتونه وارد سایت شما بشه.

طراحی سایت و سئو سایت فروشگاهی ، چطور یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم ؟ چطور یک فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشیم ؟ چطور میتوان یک سایت اینترنتی داشتی ؟ چطور یک وبسایت فروشگاهی داشته باشیم ؟ چطور یک فروشگاه انلاین داشته باشیم ؟ فروشگاه انلاین کیف و کفش و لباس و مبل و جواهرات و اکسسوری و مانتو و بزار و لوازم و یدکی و خدمات و نظافت و قالیشویی و دکوری و هدیه و منزل و خانه و طراحی سایت سرامیک فروشی و طراحی سایت تابلو فروشی و طراحی سایت طلا فروشی و طراحی سایت اسباب بازی فروشی و طراحی سایت عربی برای فروش صنایع دستی و طراحی سایت مدرن برای فروش کتاب به خارج از ایران و فروشگاه اینترنتی پیکسل فروشی و چاپ عکس انلاین و مدل لباس زنانه و بچه گانه و کودکان و سرگرمی و بازی کودکان و میوه فروشی آنلاین و کیف چرم مردانه پالتو چرم زنانه و مردانه و سارافون و ابزار اداری و فروش ست اداری انلاین در فروشگاه اینتنرنتی خودتان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست