ساخت و طراحی سایت مشاوره املاک

طراحی سایت برای فایلینگ مشاوره املاک+ قیمت و مشاوره

5/5 - (3 امتیاز)

یکی از نیاز های مشاورین املاک در این روز ها داشتن یک فایلینگ و دایرکتوری انلاین برای در دسترس بودن و امکان جستجوی سریع بین فایل هاست. طراحی سایت مشاوره املاک باید با توجه به نیاز های مجموعه شما انجام شود. سایت های مشاوره املاک میتواند روند بررسی و جستجوی فایل یا ملک برای مشتری را کوتاه کند و همچنین میزان خرید و فروش و معاملات در دفتر شما را بالا ببرد.

طراحی سایت فایلینگ برای مشاورین املاک

با توجه به بزرگ شدن دفاتر مشاوره و فعالیت در مناطق بزرگتری نسبت گذشته یکی از نیاز هایی که این روز ها برای مشاورین املاک پیش می آید داشتن یک سایت جامع برای جمع بندی و مدیریت فایل های مشتریان است.

ساخت سایت برای مشاوره املاک

مشاورین املاک میتوانند برای داشتن یک مرجع انلاین برای دسته بندی فایل هایی که در اختیار دارند و ارائه آن به مشتری از سیستم های انلاینی که مخصوص مشاورین املاک طراحی شده است استفاده کنند.

ساخت سایت مشاوره املاک باید توسط یک تیم حرفه ای و قوی طراحی و آماده سازی شود تا بتوان همه نیاز های بنگاه معاملات ملکی شما را پاسخ گو باشد.

مزایای سیستم آنلاین مشاوره املاک

  • فایلینگ بی نهایت ملک
  • دسته بندی املاک
  • امکان افزودن ویژگی ها و امکانات ملک
  • جستجوی سریع بر اساس قیمت و امکانات
  • دسترسی چند لایه برای کارمندان
  • سرعت بالا
  • امنیت بالا
  • امکان قرار دادن تصاویر 360 درجه در فایل ها
  • امکان افزودن سیستم اگهی انلاین برای مشاهده مشتری ها
  • امکان افزودن عکس و فیلم فایل ها

ساخت نرم افزار مشاوره املاک

نرم افزار مدیریت اطلاعات و فایل های مشاورین املاک یکی از سیستم های مدیریت مجتمع ها و دفاتر معاملات ملکی است. که میتواند به جستجو و ارائه گزینه های بهتر به مشتریان کمک کند.

طراحی سایت مشاوره املاک

مجموعه لیمونیا با استفاده از تیم حرفه ای و مجرب خود میتواند بهترین نرم افزار انلاین فایلینگ مشاوره املاک را برای شما طراحی و با توجه به نیاز شما ارتقا و کد نویسی کند.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت سایت مشاوره املاک با ما تماس بگیرید.

سئو سایت مشاوره املاک میتواند باعث افزایش جذب بازدید کننده و در نهایت خرید و فروش و معاملات بیشتر شود.

طراحی سایت مشاوره املاک، طراحی و ساخت سیستم مدیریت مشاورین املاک، سامانه های مدیریت فایلینگ املاک، سایت های مشاورین املاک، نرم افزار های کمکی مشاوره املاک و بنگاه های معاملات ملکی.

طراحی سایت مشاوره املاک با وردپرس و طراحی سایت مشاوره املاک مشابه دیوار و شیپور برای دایرکتوری و لیستینگ و فایلینگ . نرم افزار های مدیریت و دسته بندی فایل های بنگاه ها . ساخت سایت برای بنگاه ها.

طراحی و ساخت سایت مشاوره املاک در تهران و کرج ، ساخت سایت مشاورین املاک و سئو در کرج و تهران ، سئو سایت املاک با قالب وردپرس در کرج ، ساخت سایت مشابه دیوار برای بنگاه در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست