طراحی سایت انگلیسی طراحی انواع سایت شرکتی‌، فروشگاهی‌، اگهی (‌دایرکتوری‌ )‌، خدماتی‌، توریستی‌، هواپیمایی و ... حرفه ای به زبان های مختلف‌، دو زبانه‌، سه زبانه‌، چند زبانه

طراحی سایت انگلیسی EnglisH ( چند زبانه حرفه ای‌) 2022

5/5 - (9 امتیاز)

طراحی سایت انگلیسی زبان یکی از اقدامات اولیه برای ورود به بازار بین المللی است که شما باید برای معرفی خود به مخاطبان و مشتری های بالقوه راه اندازی کنید.

طراحی وب سایت انگلیسی زبان میتواند در نگاه اول یک هزینه اضافی باشد اما باید به این نکته توجه کنید که هزگونه فعالیتی برای بازاریابی در کشور های هدف مستلزم پرداخت هزینه های دلاری و یورویی است که با توجه به اختلاف بالایی قیمت ارز برای کسب و کار های نوپا عدد های بالایی به حساب می آید. همچنین ممکن است این تبلیغات در نهایت به دست مشتری های هدف شما نرسد.

از طرفی داشتن یک سایت و سئو انگلیسی آن این امکان را میدهد که مخاطبان و مشتری های واقعی شما را پیدا کنند و آن ها با شما تماس بگیرند. همچنین هزینه های شما برای بازاریابی در داخل کشور و به صورت ریالی انجام میپذیرد.

طراحی سایت شرکتی انگلیسی

چنانچه میخواهید محصولات خود را به صورت عمده (B2B) بفروشید یا خدمات یا محصولات خود را به کشور های مختلف معرفی کنید و برای فروش با آن ها بر روی میز مزاکره بنشینید بهتر است سایت خود را به صورت شرکتی طراحی کنید.

طراحی سایت شرکتی انگلیسی به معنی طراحی یک سایت برای معرفی مجموعه شما و همچنین معرفی محصولات شما است، در سایت شرکتی درگاه خرید برای خرید مستقیم از سایت شما وجود ندارد و مشتری های بعد از آشنایی با مجموعه شما باید به صورت تلفنی یا به صورت ایمیلی ارتباط بگیرند و قیمت دهی بر اسا نیاز مشتری توسط نیروی شما انجام بپذیرد.

طراحی سایت شرکتی انگلیسی زبان میتواند در معرفی محصول شما به مخاطبان انگلیسی زبان بسیار موثر باشد. با طراحی سایت انگلیسی فروش خود را در کشور های دیگر افزایش ده

طراحی سایت فروشگاهی انگلیسی

در صورتیکه میخواهید محصولات خود را به صورت خرده فروشی (B2C) بفروشید و نیازی به مزاکره و مشاوره به مشتری ندارید. بهتر است با طراحی سایت فروشگاهی وارد فضای آنلاین بشوید.

همچنین شما میتوانید برای سایت فروشگاهی انگلیسی خود درگاه خرید پی پال و ویزا کارت و درگاه های ارز های دیجیتال قرار دهید و مبلغ را در حساب های ارزی خود دریافت کنید.

طراحی سایت فروشگاهی اینگلیسی میتواند به شما برای فروش بیشتر کمک کند. طراحی سایت فروشگاهی انگلیسی زبان میتواند باعث افزایش فروش شما به صورت آنلاین شود.

سئو سایت انگلیسی

شاید بپرسید که : سئو سایت انگلیسی نیاز است ؟ سئو وب سایت انگلیسی چیست ؟ سئو حرفه ای انگلسی به چه معنی است ؟ سئوکار حرفه ای انگلیسی کیست ؟

داشتن یک سایت صرفا برای فروش کافی نیست. سئو سایت انگلیسی زبان و رساندن سایت به رتبه اول گوگل نیز اقدام مهمی است که باید انجام دهید.

SEO یا سئو در زبان ساده به معنی بهینه سازی سایت شما و فهماندن مطالب سایت شما به ربات های گوگل است. که یک فرایند بلند مدت و اما ماندگار است.

زمانی که سایت شما در کلمه هدف به جایگاه بالایی میرسد مخاطبان هدفمندی وارد سایت شما میشوند یعنی افرادی که به محصول یا خدمت شما نیاز دارند وارد سایت شما میشوند.

سئو سایت انگلیسی برای توریسم و فروش محصولات و معرفی محصول به کشور های خارجی بسیار موثر است. میتوانید با سئو سایت انگلیسی در زمان سرچ در گزینه های بالا و برتر دیده شوید و فروش خود ار افزایش دهید. سئو وبسایت انگلیسی میتواند در موفقیت شما در عرصه بین المللی بسیار موثر باشد.

طراحی سایت چند زبانه

در صورتیکه میخواهید به صورت همزمان در چند کشور با زبان های مختلف اقدام به بازاریابی و فروش کنید. بهتر است که به فکر طراحی سایت چند زبانه باشید. در این صورت هریک از مخاطبان شما میتواند با وارد شدن به سایت شما و انتخاب زبان مورد نظر به راحتی مطالب شما را مطالعه کند و با شما ارتباط بگیرد.

طراحی سایت چند زبانه میتواند باعث قوی تر شدن چهره برند شما نسبت به سایر رقبای شما میشود.

طراحی سایت انگلیسی در کوتاهترین زمان با قیمت مناسب و با حرفه ای ترین متد طراحی

طراحی انواع سایت چند زبانه حرفه ای برای کسب و کار شما به صورت بین المللی با دامنه دات کام و دات نت و …

طراحی سایت انگلیسی و ترکی و عربی و هندی و چینی و فرانسوی و المانی و …

طراحی انواع سایت انگلیسی با سئو حرفه ای انگلیسی و رساندن به رتبه یک گوگل

طراح سایت شرکتی انگلیسی ، طراح سایت فروشگاهی انگلیسی ، طراح سایت حرفه ای دو زبانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست