طراحی سایت با وردپرس خوب یا بد؟+ قیمت+ زمان+ نکات

5/5 - (6 امتیاز)

طراحی سایت با وردپرس خوب یا بد” ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد. سایت ها میتوانند با استفاده از زبان های مختلف و روش های مختلف نوشته شوند. در ادامه به سوالاتی مانند وردپرس چیست ؟ چرا از وردپرس استفاده میکنیم ؟ وردپرس قوی هست ؟ وردپرس جوابگوی سایت فروشگاهی هست ؟ وردپرس تا چند بازدید کننده را جواب میدهد ؟ و …

طراحان سایت برای طراحی سایت از زبان های مختلفی استفاده میکنند که متداول ترین زبان برنامه نویسی PHP , HTML , CSS , JAVASCRIPT است.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوی است، که بخش های زیادی از کد های مشترک را که برای طراحی هر سایت نیاز است در آن نوشته شده و طراحان سایت برای طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی شما با نصب وردپرس حجم بالایی از کار را پیش میافتند.

سیستم مدیریت محتوی چیه ؟

سیستم های مدیریت محتوی به زبان ساده یعنی پنل مدیریت و سامانه ای که اجازه مدیریت سایت رو به صورت گرافیکی به شما میده و شما بدون نیاز به زبان کد نویسی میتونین متن ها و نوشته ها و محصولات خودتون رو توی سایت بار گذاری کنید و امکان مدیریت ساده سایت رو به شما میده.

چرا وردپرس بهتر است ؟

چرا وردپرس بهتر از جوملا است یا چرا بهتر از دروپال یا پرستاشاپه ؟ هر کدوم از این اسم هایی که گفته شدن سیستم های مدیریت محتوی هستن، حالا شاید بپرسید “چرا وردپرس بهتره ؟” دلیل اصلی بهتر بودن وردپرس اینه که سیستم مرسوم تر و عمومی تریه.

یعنی چی ؟ یعنی اینکه بیش 80 درصد سایت هایی که توی اینترنت میبینین، روی سیستم وردپرس طراحی شده و به عبارت ساده تر با وردپرس کار میکنن و وردپرسی هستن.

این میزان بالای استقبال و استفاده از وردپرس باعث شده میزان کد های آماده بیشتر بشه و هر کسی برای مشکلات و ایده هایی که داره کد بزنه و افزونه بنویسه و کد های آماده اش رو در اختیار بقیه هم بزاره.

این باعث میشه که هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و نمایشگاهی و … شما پایین در بیاد و همچنین هزینه مدیریت و آپدیت های سایت شما هم پایین بیاد.

نرخ طراحی سایت وردپرس چقدره ؟

همین امر باعث شده که نرخ طراحی سایت با وردپرس ارزونتر باشه به طوری که اگر شما بخوایین یه سایت شرکتی با وردپرس براتون طراحی بشه هزینه اش حدود 3 تا 9 میلیون تومن میشه در صورتی که دقیقا همین سایت رو اگر قرار باشه از صفر با کد زدن بیاد بالا هزینه حدود 2 تا 3 برابر میشه.

مدت زمان طراحی سایت با وردپرس

همچنین زمان کمتری برای طراحی سایت با وردپرس نیازه یعنی سایت های مورد نظر شما بسته به ویژگی و امکاناتی که میخوایین از 2 تا 4 هفته طراحی و تحویل شما میشه.

همچنین مجموعه لیمونیا با داشتن تیم حرفه ای امکان طراحی سایت فوری وردپرسی در 48 ساعت رو دارا میباشد و شما میتونید دو روز بعد از قرار داد سایت خود را تحویل بگیرید.

قیمت طراحی سایت با قالب آماده

امروزه با وجود قالب های آماده ای که در بازار هستن قیمت طراحی سایت با قالب آماده پایین است.

اما طراحی سایت وردپرسی با قالب آماده چه بدی داره ؟ مشکل اصلی اینه که قالب های آماده برای سئو در گوگل امتیاز منفی حساب میشه به طوری که گوگل اون قالب ها رو از روی کد هاشون میشناسه و توی سئو امتیاز منفی به حساب میاره.

چطور میتونم سایت داشته باشم

بهتره برای شروع هر ایده ای اون رو اول با چندین نفر که در این زمینه مهارت دارن در میون بزارین. در صورتی که ایده شما برای طراحی سایت کاربردی و شدینی بود بهترین راه اینه که اگر خودتون مهارت طراحی سایت با وردپرس رو دارین که چی از این بهتر ؟

یه سایت خوب راه اندازی کنید و کارتون رو شروع کنید.

در صورتی که مهارت کاملی ندارین این کار رو به یک مجموعه خوش قول و حرفه ای بسپارید تا کار رو به بهترین وجه در زمان مقرر تحویلتون بده و کار رو زود تر شروع کنید.

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی

حالا سوالی که پیش میاد اینه که “طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی” سایت های برنامه نویسی شده برای ایده های جدید و سایت هایی که مشابه و رقیبی نداره خوب هستن ولی اگر یک سایت شرکتی یا فروشگاهی میخوایین راه اندازی کنین بهتره که سایت رو با هزینه کمتر راه اندازی کنین و پول خودتون رو برای سئو و کنار زدن رقبا اختصاص بدین.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا php

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا HTML

سئو چیه ؟ چطوری با سئو میشه رقبا رو کنار زد ؟

سئو یعنی بهینه سازی سایت و محتوی سایت شما و بالا بردن کیفیت سایتتون تا گوگل سایت شما رو بهتر بفهمه و به افرادی که دنبال محصول یا خدمت شما میگردن نشون بده و بازدید کننده های سایتتون بیشت بشه و بتونین بیشتر بفروشین.

سئو یعنی بالا اومدن توی نتایج گوگل ، یعنی رسیدن به لینک یک گوگل و گرفتن هر چی بیشتر مشتری هایی که دنبال کار شما هستن.

حتما قبل از طراحی سایت برای سئو اون هم با مشاورین صحبت کنین. چون خیلی از اصول سئو باید در زمان طراحی سایتتون رعایت بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button مشاوره رایگان و ثبت درخواست